top of page

Luulelend



Ikaldus

Kes paremini seda kohta saab täita

kui hinges sul vihiseb tuul?

Me ei tea, mida homne küll näitab,

kuid sel õhtal ootab suudlust mu huul.


Ja usinalt loeb kokku ta tähti,

juba peost nad langevad öös.

Mis ikka, kui meid suudlemas nähti,

minu jaoks on ta vapper kui göös.


See ikaldus on hingemattev,

mu kõrval vaid hommikuudu.

See armuseik on haavajättev,

varsti mul sinu lõhngi ka unub.


Kui oleks 1701. aasta,

oleksid Preisimaa kauneim näht.

Enne see, mis taevast mind vaatas,

on nüüd kustunud ja tuhmunud täht.


- Pille-Riin Kikas 12.T


Parafreekurarevilikvipropamedikommueksilevieufo

(Sa paned mind euforiseerima...)

Parafraseerida, oma nurgad maha froosida, aga

selkõige Sinuga kurameerida.

Ma tahan meie sidet prolongeerida.


Tundeid pole vaja revideerida, vaid kahtlused

likvideerida.

Sa ja ma on me propageerida.


Varem ma tavatsesin mediteerida,

sest nii keeruline tundus Sinuga kommunikeerida.

Nüüd piisab vaid Sinuga koos eksisteerida, et

kõrgel taevalael leviteerida.


Sa paned mind euforiseerima...


- Kaspar Sume 12. T




Pürksis on siin crocsi vargad,

ei nemad iial anna alla.

Muretsema pad sa luku,

et kõik kingad panna lukku.


Just kollased on hinnas,

need ostetud on suurlinnast.

Tihti koju peab minema sokkis,

sest lihtsalt kusagil pole su crocsi.


- Helin.Mari Maripuu 10.V


Matab

viimased tähtede minutid,

kuniks pilved nad kaukas katab.

hõbeda sära toob minuni,

maale mind hingetuks matab.


nad säravad kaua seal taga,

ei hetkekski peatu ne tuli.

nad ärkvel ka öösel, ei maga,

nad tulid, on ja olid.


kui just pole kustunud ta lõke,

ta tuli on ikka meil näha.

on alles ta särav mõte,

ning ta hõbe õdede tänav.


- Marie Suur 12. K



andma pean ma kandadele valu

ikka kihutan mööda sopast rada

saaks vaid kiiremini. Jumal, palun

meelerahu nüüd, kui seda vajan.


Suudaks näha oma jalge ette

puuraag, mis saatuslikuks saada võib

taipaks, mis mind ootamas sel hetkel

kui taban ma maad, kas jõuan veel või...


Läbi vaeva ja sombuse ilma

aga uks läheb mu taga kinni

õnneks pole ju siiski veel hilja

jõuda aegsasti Devini tundi.


ja juba kostubki kellahelin

"Have you done your homework?" küsib Devin : (


- Sandra Tsirk 12.K

14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page