top of page

Luule maania


KOHT PÄIKESE KÄES

Järgmine rägastik püsti on rühitud

Metalne luustik kasvand ei kusagilt

Läbistad taeva täites mu tühikud

Sündinud uuesti, nagu sa lubasid


Mu ajutine arm, ma lõikan sult riide

Ööpimedas mulle vaid paljastad tõed

Ma ei karda su piire, sest hoidnud sa teisigi

Tallanud läbi su vennad ja õed


Kui ripuvad jalad su tippudest alla

ja Hommiku kiired vaid säravad meile

Selle momendi eest kukuksin alla

Korraks kõik kole on puhas ja selge


Aleksander Leetmaa 12V




ta silmade sisu on palav


ma vaatan teda

kui maali,

mida pole

keegi näinud.

peale minu.

näen teda

teises vôtmes

mitte nagu teised.

loodan, et temagi

vaatab mind

ja näeb mu

lihtsust ilus.



kylmunud


tunnen end kui vang

su haardes.

oled nagu kinnisidee

mu peas.

tahan olla igavesti

su vangistuses.

ei taha et sa iialgi must

lahti laseks.


Kertu Hiis 11T





kust leian, miks kaob??


kõndides krõbedal härmatanud rohuväljal

tunnen hinges rahunälga

nagu otsiks midagi, ööse kadund

tähesäras udupilve ära hajund

kas otsida saabki, kui päriselt pole

püüeldes kuu poole, mis lausa põleb

mu süda jahtub läbi käte

pimedus on jälgejättev

mis küll sulanduvad kuskile peitu

las õige süda need üles leidku

kus tunnen ma öölõhna, jooksen edasi

pimeduses ei ole ju mõtet vaadata tagasi

tähed mu valgusepärlid, keena taeva kaelas

minu silmatera on sarnaseks saamas

et kord leida see rahu, kus on läte??

miks on soojus läind välja läbi mu käte


Pille-Riin Kikas 11T



Jalutuskäik väljal


Tõusen püsti, astun välja,

välja ära kaugele.

Mööda vaikset muruvälja,

välja näha kaugele.


Välja mõtted, valgus kiired,

udulooris uinub maa.

Lood on läinud, valguskiired,

udu aina laulan ma.


Siin on maailm, värav välja,

värav minu koju viib.

Siin on kõike, vali välja,

maailm minu koju viind.


Marie Suur 11K

13 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page