top of page

I luule väljaanne: "Janused linnamatsid"

Updated: Apr 24, 2023


Pildil: Saara Jaanisk

Pildistas: Kaur Kirsimäe


"Annelinnas Ghetto"


Hõõgvein, Nõukogude arhitektid,

Hawaii särk ja Maksima pompsud,

Eedeni kauplus ja traatides aiamaad,

Raudsed mänguväljakud ja vanad sibulad


Tõsine laps ja siiruse putka,

Fotograaf ja garaažide laburindid,

Orava komm ja paksud tuvid

Tsirkuse telk ja värsked sibulad


2 liitrit kirsi kokat ja saja-osalised libabhundi podcastid,

Piljardi laud ja kollased m&m’sid,

Ehituse ABC ja Rohelised koridorid

Lahtine kapott ja küpsed sibulad

- Ralf Biit

 

"Hinge hundid"


Kas kuuled mu südant',

mis karjub rahu järgi,

tilgub lootusest,

kannab raagus pärgi.


Kas näed mu silmi,

mis jooksvad külma vett,

vaatvad peeglis hingetormi,

mis mõteist suisa matt.


Mitu hunti elab hinges?

Mitu maha matnud oled?

Ole pigem vakka kõiges,

muidu lambaks maha sured.


Julgusest ei piisa ainult,

laduda müüri südamesse vaid.

Õpi iseenda laimult,

veel avastamata Rooma teid.

- Marie Suur

 

...


Ma annan sulle kõik

oma punased sendid

müün maha selle

hõbelusika, mille

vanaema risteteks kinkis

värisevate kätega karbi

ulatas ja soovis, et

minust kasvaks hea inimene

Ma annan sulle oma

aja, mida mul pole

jääb veel puudugi

uneajast

Töö tapab inimest

ja mina pole ju

inimesest rohkemat

Ma annan sulle

oma elu, selle oled sa

nagu nii juba

endale võtnu

- Katariina Kilk

 



184 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page