top of page

Intervjuu tantsu entusiasti Ketliniga

Updated: Apr 24, 2023

Millal alustasid tantsimisega?

“No iseenesest ma tantsisin tegelikult juba esimeses teises klassis, aga see oli päris lühikest aega. Aga nüüd, kui ma olen järjest käinud, siis läheb mul vist seitsmes aasta.”


Miks valisid just tantsimise, oled ka teisi spordialasid proovinud?

“Kas ma pean ette lugema mis spordialasid ma teinud olen?” -

Sa võiksid?

“Okei, igatahes kui ma Pärnus elasin, siis ma käisin kergejõustikus. Peale Haapsallu tagasi kolimist olen ma proovinud lauatennist, vehklemist ja jalgpalli. Tantsimisega oli nii, et meil käis JJ-Street koolis promo tegemas ja ma mõtlesin, et see tundub päris lahe, aga ma ei saanud veel minna, kuna neil oli vist alapiir 11 või 12 ja ma olin veel liiga noor ja pidin aasta ootama. Siis ma läksin sinna, kuna see tundus huvitav.”


Mis on sinu lemmik tantsustiil?

“Ma arvan et jazz-funk, sest ma tantsisin seda kaks aastat, aga nüüd ma enam ei saa. Aga ma arvan, et commercial heels on ka selline…Siuke tore.”


Kas sa tahad neid stiile natukene seletada?

Commercial heels on põhimõtteliselt selline kontsadel tantsimine, mis valdab väga paljusid erinevaid stiile. Seal osad kavad on rohkem pigem hip-hop ja siis on ka selliseid sensuaalsemaid kavasid ja osad on lihtsalt sellised segud kõigist erinevatest stiilidest. Jazz-funk läheb rohkem nagu showtantsu alla, võistlustel on kategooriaks tavaliselt showtants, see hõlmab samamoodi erinevaid tantsustiile nagu näiteks hip-hop’i.”


Milliste stiilidega sa praegu tegeled?

Commercial heels’i ja ma käin SirN Crew’s, mis läheb ka rohkem nagu showtantsu alla, see pole otseselt jazz-funk, aga seal katsetatakse samamoodi erinevate stiilidega.”



Mitu korda nädalas sa trennis käid?

“Kaks korda nädalas on kahe tunnised trennid.”


Kuhu tahaksid tulevikus tantsimisega jõuda?

“Ma ei ole päris kindel, ma olen mõelnud, et ma tean, et ma treeneriks ei tahaks kindlasti saada, aga ma olen mõelnud, et siis kas tegeleda näiteks professionaalsel tasemel tantsimisega, et ollagi nagu esindusgruppides, mis käivad siis spordivõistlustel, aga ma ei tea, kas ma tahaksin üldse Eesti-siseselt seda teha. Või olen mõelnud, et tantsidagi siis hobikorras ja töö kõrvalt.”


Kes inspireerib sind tantsima?

“Ma arvan, et hetkel põhiliselt minu treenerid Maarit Olbri ja Egert-Sören Nõmm, sest nad on mõlemad sellised supportivad inimesed ja nad on väga hea eeskuju ja nad on väga motiveerivad ja annavad endast parima, et kõigil oleks mugav.”

46 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page