top of page

Intervjuu Karet Schönbergiga

Updated: Nov 14, 2023



Miks selline karjäärivalik, miks soovisite olla just gümnaasiumiastme õpetaja?

Ausalt öeldes on see ka mulle endale üllatuseks, et minust sai õpetaja. Minu karjäärivalikud on olnud erinevad, kuid usun, et elu juhatas mind täpselt õigesse kohta - tegema tööd, mis mulle päriselt meeldib!


Miks tulite Noarootsi Gümnaasiumisse tööle?

Kuna olen ise Noarootsi Gümnaasiumi vilistlane, on see kool mulle alati väga armas olnud.


Kuidas motiveerite õpilasi õppima?

Usun, et õpilased motiveerivad ennast ise, kuna kõik ju teavad, kui oluline matemaatika on.😊


Millised on Teie hobid ja huvid?

Vaba aega meeldib mulle veeta koos perega, jalutada rannas ja männimetsas. Hobiks võin pidada jooksmist. Varem küll tihedamini, aga kahjuks viimasel ajal harva võtan kätte ka pilli ja laulan.


Millised näpunäited oleks Teil uude kooli tulevatele õpilastele?

Ole avatud ja võta osa koolivälistest tegevustest. Nii leiad toredaid sõpru kogu eluks.


Miks üldse matemaatikat vaja on? Miks me seda õpime?

Matemaatika arendab mõtlemist. Matemaatika annab meile eluks vajalikud oskused, nagu loogiline arutluskäik ja täpsete järelduste tegemine. Kui lahendame matemaatilisi probleeme, loome seoseid, mida päriselus esinevate probleemide lahendamisel kasutada.


Mis oleks fakt Teie kohta, mida kuuldes oleksid õpilased üllatunud?

Võib-olla kõik veel ei tea, et korraldan lisaks õpetamisele ka Loode-Eesti suurimat elamusfestivali Porikuu, mis kutsub kodust välja siis, kui ilmad on sombused ja õhtud märksa pimedamad. Kutsun Porikuud oma kolmandaks lapsukeseks. 😊

25 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page